AsyaveAnnesiii aslında şöyle zaman gelene kadar ne çatı muayenesi ne doğum hakkında yönlendirme yapmıyor, ileriki haftalarda göreceksiniz o ilgisi o kendinden emin duruşu ve sakinliği ile ben bu doktorla ölüme giderim tedirgin olmam diyor insan 😂 ben en başından beri normal istiyorum dediğim için tamam kızım süreç kendini yöneticek birlikte başarıcaz gibi şeylerle beni yüreklendirdi sağolsun 💕 ama sezaryen olan gebeleri de vardı o dönem