Asmine benim de 39. Haftada bu şekilde başlamıştı hafif adet sancısı gibi. öyle aman aman bir sancı değildi. Yavaş yavaş artıyor acele etmeyin panik yapmayın ilk doğum 24 saat sürüyor benim de bu saatlerde başladı ertesi gün 1 de doğurdum. Böyle dedim diye de gözünüz korkmasın 24 saat aşırı sancıyla geçmiyor hep 🌸 sağlıkla doğsun inşallah