F136049 Merhaba anneler. 36+4 haftalık oldum . doğuma 24 gün var olarak gösteriyor. Ağdayı şimdiden yapsam tekrar çıkar mı doğuma kadar. Ne zaman yapmalıyım. Sizler ne zaman yaptınız? Şimdiden teşekkür ederim
Nz27 F136049 38 giricem bende bekliyorumm yapmak icin bugunde yarında gidicem sanırsam :) çatı muayene icin bekliyorım acıkcası nst sancı cıkınca yapıyor doktorum cuma günü nst var sanırsam cuma ordan sonea giderim zaten halim yok yatıp kalkamıyorım yapıp aradan cıksın oda :)
Serkansemacit Egerki erken doğum riskin yoksa 5 gün öncesine bırakabilirsin hem doğumda hem sonrasında uzun bir süre rahat edersin
F136049 Serkansemacit erken doğum riskim yok. Günler az kaldıkça acaba zorlanır mıyım yapmaya diye düşünüyorum. Çünkü kendim yapacağım da.
Serkansemacit Kendiniz mi yapacaksınız ben 28 haftalık gebeyim şuan bile zorlaniyorum siz nasıl yapacaksınız en yakınınız yada bir kuaföre gidebilirseniz gidin