mercosunannesi Merhaba 13. haftamdayım ve geçen hafta oğlumuzun olacağını ögrendik 🙏🏻 Karnımda arada pıt pıt nabız atışı gibi birşey hissediyorum 🙇♀️ Yaşayan varsa neden olduğunu benimlede paylaşabilir mi🥰
mercosunannesi Anonymousmom gün içerisinde çok fazla hareketsiz kaldığım zamanlarda oluyor özellikle ondan merak ediyorum bu süreçte kendimizi dinliyoruz resmen 😅
Anonymousmom mercosunannesi hareket halindeyken hissetmeniz çok zor olur zaten . İlerleyen zamanlarda bebek hareketleri de o şekilde oluyor