merhaba hanımlar 35+4 haftalığım bayadır erken doğum riskim var buna karşılık beslenmeme çok dikkat ediyorum olası bir durum olursa diye , her gün süt yumurta kefir ceviz yoğurt yiyorum tavuk ve et tüketmeye çalışıyorum vitaminlarimi düzenli alıyorum balık yağı kullanıyorum ama dün doktora gittim bebeğim 2400 hem geriden geliyor hem de çok az gram alıyor ne yapabilirim bu durum beni üzüyor