teacherozlem Mdorukk 32 haftalığım ama baya zamandır kullanıyorum benim kasılmalarım vardı bir de bacağıma kramp giriyordu
Edilek Haftadan beri kullanıyorum. Çatı ağrım olduğu için. Kullanmaya başladıktan sonra ağrılarım az da olsa azalmaya başladı.