Anonymousmom mysweetbabyy akıntınızın olmaması lazım aslında fitil kullandığımda kesilmişti akıntım çok az beyaz renge dönmüştü oda çok normal
Edau9 mysweetbabyy Normal canım bende kullanıyorum şuan mantar için yeşil yeşil geliyor içim temizleniyor gibi hissediyorum resmen.Ekstra fitilin kalıntıları da geliyor.Merak etme daha önce de çok kez kullandım hep geldi.Fitil bitince bitiyordu
mysweetbabyy Anonymousmom fitil kalıntıları gelmedi mi yani 4 gündür dehset derecede fitil kalıntıları geliyor bugünde yeşil sekilinde geliyo
mysweetbabyy Anonymousmom ya bende parmagimin girdiği yere kadar ittim ama hep geliyor gelmemesine şaşırdım hep burda da geldiğini okudum
Anonymousmom mysweetbabyy yaşamadım gece koyup sabah uyandığımda lavaboya gidiyordum o zamana kadar zaten çoktan kayboluyordu.