Zykbrkty Cdem21 en üstteki bebeğin kalp atışı altta ki senin sancın 40 ın üstüne çıkınca sancı var demek oluyor
yagmur089 Cdem21 sancin yok canim ustteki senin sancin oluyor alttaki bebegin ki ve cok dalgali oldugunda sanci oluyor bi sinir var o siniri gecersen sanci olmus oluyor ve senin sancin yok bebegindede yok
urazinannesi Ben de ikinci kez nst ye girdim bugün doktor doğum sancısı görünmüyor dedi sadece rakam olarak gördüğüm tek şey 20 yazıyor olması hiiiiç anlamıyorum ben de 🤷🏼♀️ Burada bekleyeyim belki bilen biri detaylandırır faydalanırım 😋😄