gulseren23 Merhaba kızlar 1.5 yıllık evliyiz eşimde ve bende hiçbir sorun yok korunmadık hiç ama gebelik olmadı letu+ovıtrelle kullanıyorum 2. Ayım sizler ne durumdasınız? 🌸🥰
mrvsrcn gulseren23 canım bende bu ay hormonlarım dengelensin diye doktor yasmin verdi onu kullanıyorum bende o civarlarda regl olacağım yeniden tedaviye başlayacağız bakalım doktor neyi uygun görürse