35 haftalık erken doğum oldu ve sarılık bir türlü geçmiyor bilirubin 15.30 Lara çıktı 1 gece fototerapi gördük 8 e indi evde 1 haftada yine 11.31 e yükseldi sık sık emziriyorum sütüm de yeterli çok şükür, ne yesem ne içsem bebeğim sütten alirda geçer bu illet kimi tatlı ye diyor kimi et yumurta acı yeme diyor şaşırdım artık bebeğim 17 günlük bu arada