beyzagl44 merhaba kızlar. bebeğim 1 aylık, emziriyorum ama yetmedigi zaman sma comfort mama kullaniyorum. gunde bir kere falan veriyorum ama mama sonrası koyu kıvamlı bir şekilde kusuyor ne yapmam lazim. mama markasindan mı kaynaklı bilmiyorum.
Gizem2121 beyzagl44 bnmde bebegm prematur ve hangi mama alacgimi blmiyodm kuvzdn ciktiktn sonra kontrol icn baska hastneye gitk ve beslnmedigi ortaya ckti doktrda sutm az diye sanmis ve mama ver dedi amtamil 1 verincede koyu kivamli kusuyodu artk vrmedm
ardenmoms beyzagl44 günlük çişli bez sayısı ne kadar belliki emzirince doyuyor mama fazla geldiği için kusuyor
Eylulmom_ beyzagl44 canım benim bebegim de kusuyordu mamadan kaynaklı her bebeğe her mama malesef yaramıyor 😟ben 3 mama denedim öyle buldum sonunda iyi gelen mamayı
beyzagl44 Gizem2121 benimkide kucuk dogdu. 2 kiloydu. emzirince doymuyor mama verince kusuyor ne yapacam bilmiyorum
Gizem2121 beyzagl44 bnmkide 2.200 grm kuvzde ztn 100 grm vermistu bnmde sutum var ama o emmiyot madtite oldm.gercktn insn cok zorlaniyor sen en iyisi mamayi degistir
beyzagl44 ardenmoms sayisini bilmiyorum baya yapiyor, sütüm de cok, saginca baya cikiyor. yinede emzirince doymuyor ememiyor mu anlamiyorum ki. mama veriyorum yiyor sonra kusuyor. 😔
beyzagl44 Gizem2121 brn sürekli sağarak veriyordum ama artik cok zor oluyor. emincede doymuyor cok zorlaniyorum. oyle yapayim birde.
ardenmoms beyzagl44 günlük bez sayısı 4 5 6 ise mama vermeyin sütünüz yetiyor demek bebeğin sürekli memede kalması sütüm yetmiyor anlamına gelmiyor fiziksel açlığını gidermek istiyor temas istiyor her emzirme sonrası da gazını almaya özen gösterin gazı çıkarmadan yatırmayın oda kusma yapıyor
HilalEyce Esrauck Aptamilin prematüre bebekler için maması var oğlum kuvezde kalınca prematüre bebekler için hemşire onu özel aldırıyordu. Belki diğer mamalar ağır gelebilir araştırın isterseniz
minik_koala_ve_annesi beyzagl44 bu gun asiya goturdum ve o an mama yedirip uzerini degisince gazini almayi unuttum saglik ocagina gidene kadar 4 kere falan kustu ebeye dedim. Normal mi normal dedi gaz alinmadiysa ondan da olur dedi aklima geldi gaz almadigim benimki mamadan sonra uyuyor icerken gazi alinca cikarmiyor cikmayinca da rahatsiz olmuyor ama kusuyor ondanmis ogrendim