Tubiti Kızlar 35+1 haftamdayım . 2 gündür ishal yaşıyorum. Serum vuruldum dün ama yine de toparlayamadım hemen. Yeşrmden kalkasım gelmiyor
Tubiti 2 gündür hastanelerde dolanıyorum bu yüzden. İnşallah geçer kızlar. Leblebi muz yiyorum. Patates haşlıcam. Rabb’im şu zor günlerimizde bir de ishal ile baş etmemiz için güç kuvvet versin bizlerle