heleninannesi06 MonicaGeller Ekonomik yönden rahatım diyorsanız Hakan Kalaycı gerçekten Adana’da tek doktor bir de baskent Songül hoca var ama başkentte doğum yapmanızı asla tavsiye etmiyorum orası ayrı
MonicaGeller Ben de ilk oğlumda Önder Başeğmez e gittim. O zaman Ortadağu hastanesindeydi. Çok çok memnun kaldım. Ama şimdi Güzelyalı hastanesine geçti. Hastane hakkında güzel yorumlar duymuyorum. O yüzden kararsızım. 2dir devlet hastanesine gidiyorum.
heleninannesi06 DenizinAnnesiiiii isabet olmuş başkent kadar iğrenç bir hastane görmedim ben doğum yapalı 6 ay oluyor takip etmiyorum valla ama o da çok iyi bir doktor
DenizinAnnesiiiii heleninannesi06 evet şartları çok sıkı ama doktorum iyi diye devam ediyorum ben de haftaya doğumum olacak inşallah
heleninannesi06 DenizinAnnesiiiii şartları sıkı diye değil sadece ama iyi insanlarla karşılasirsiniz inşallah bana hiç öyle denk gelmedi 🙏 ay ne güzel sağlıkla kavuşun 🥰