Tombee valla ben de deliler gibi öpüp kokluyorum, bende de iki tane. Doktorum da dedi ilişkinize mesafeye gerek yok, sokak kedilerine biraz mesafe koy. Mesele kedimin dışkısında. Açıkçası toksonun da bulaş riskinin en düşük konağı kediler, dediğini gibi pişmemiş etler veya iyi yıkanmamış sebzeler veya işlenmiş gıdalar (sosis, salam) daha büyük riskler.. dolayısı ile yine de hekim önerisidir aslolan ama benimkiler de evde, sokak yasak (birinin gözü dışarda ama birinin ödü kopar) açıkçası ben öyle çok korkup ğrkmedim de. Söylenenler ok zaten eşim temizliyor ben temzilemek zorundamkalsam eldiven, o da ok. Tamam işte :) yeter bence ;)