Merhaba test yaptım cift çizgi çıktı direk hastaneye gittim rahim kalinlasmis ama gebelik kesesi yok dedi sonra 1 hafta önce yine gittim gebelik kesesi görünüyor dedi ama kalp atışı yok 10 gün sonra tekrar gel korkulacak bir şey yok daha küçük olduğundandır dedi uygulamaya göre şu an 7 haftalık hamileyim ama biraz korkuyorum bu durumu yaşayan var mı aranızda yardım eder misiniz korkuyorum çünkü