Withaysa Şuan gebeliğimin çok başındayım 4+4’üm ve ilk randevu için doktor arayışına girdik. Keçiören Medicalparkta Prof. Dr. İkbal Kaygusuz’a giden var mı? Memnun musunuz?
Rmysbyzt Withaysa bende serap hanıma gitmiştim o hastanede oda güzel ilgili bir doktor. İkbal hanımıda çok tavsiye ediyorlar
Fatma4506 Withaysa Hayirli olsun ben de orada Sevgi Hocaya gidiyorum. Ikisi de detayci bir doktor. Insani ara ara yorabiliyor. Ikbal Hanimda da arkadasim dogum yapti.
Fatma4506 Withaysa O prof oldugu icin digerlerine gore daha yuksek. Benim dogum teminatli sigortam vardi o sekilde gidiyorum hastaneye.