Sevall25 Kızlar merhabalar Benim son adetim 14 Ekim 2 gün önce test yaptım silik çizgi çıktı. Dün gece leke leke akıntım gelmeye başladı bugün tekrar test yaptım bu test bi tık daha koyu çıktı sizce durum nedir
Burcinmozr Sevall25 lekelenmeler yerleşme kanaması olabilir çift çizgiyi görmüşsün 🌸 bir doktora git bence en kısa zamanda 🥰🧿
Egtzcn Sevall25 Ben de adet olduğumu zannediyordum 3 gün boyunca lekelenme devam etti dedim bir türlü adet olamadım leke geliyor kaç gündür diye en son ablam dedi bi test alalım hamilesin kesin diye ve hamile olduğumu öğrendim 🤭😂
Sevall25 Burcinmozr öyle mi dersin daha sökülmedi de afedersin, bende acaba test bozuk olabilir mi diye düşündüm
Bsrom_28 Sevall25 canım bende bu şekilde öğrendim hamileliğimi çok silikti birkaç gün sonra kan testi vererek öğrendim ve şuan 13 haftalık hamileyim
Dikkatbebekvar Sevall25 en iyisi yarın sağlık ocağında bı test yaptır. Bende yerleşme kanaması olarak düşündüm
Zumraninannesi06 Sevall25 erken gebelik testi dene canım birde bunlardan değil de yada direkt kan ver garanti olsun :) Hakkında hayırlısı olsun canım
Burcinmozr Sevall25 en net çözüm doktora gitmek kese oluştuysa kan testine bile gerek kalmaz 🥰 bende direk keseyi görmüştü hatta o gece hafif kanamam lekelenmem olmuştu 😇😇
Tbshn Gebelik çok yeni olduğu zaman silik çıkabiliyor testlerde ama yine de şüphe kalmaması için kan testi verin şimdiden hakkınızda hayırlısı olsun😊
Sevall25 Acaba kimyasal gebelik olabilir mi? bir kaç ay önce yine bi kimyasal gebeliğim olmuştu 😒 ay ne zor ya böyle arada kalmak
Hul3010 Sevall25 bence kan testi ver ona göre doktora git takviye ilac verir kadın doğum. İnşallah gönlüne göre olur