Seda35 gelişimi durdu derken neden olmuş ki öyle bişey bana da pazartesi gittiğimde sadece daha önceki haftadaki kontrolüme göre kilo almadığını söyledi bu normal mi yani neden durur gelişim bilmediğim için soruyorum doktor normal dedi aslında ama yine de evham yaptım ben