sibelkalayci Merhaba kızlar bugun doktora gittim 5 gün önce gece acile gittğimdeki doktor hunileşme olabilir demişti sonda vajinal muayne bakınca risk yok dedi . Bugun kendi doktoruma gidince önlem alalım her ihtimale karşı dedi . 20 gün sonra ya randevu verdi . Bebeğin gelişimi 5 günde 50 gram 6 cm ilerlemiş sağlıklı dedi . Bu tarz bişwy yaşayan varmı. Progestan(200mg) fitil 20 gün boyunca ve proluton depot iğne verdi 32. Haftaya kadar haftada 1 Kez . Bunları kullanan yada hunileşme riski olan varmı acaba . İlk zamanlar doğum 28 marttı bugun 20 marta geldi bunun kötü birşey olmadığını bebek gelişimi güzel gittğinden öne geldiğini söyledi
mucizemizibekliyoruzz sibelkalayci problem ne ben onu anlayamadım? Hunileşme yok, rahim ağzı ölçülmemiş. Sorun ne o zaman?