cagla57 AĞRI KESİCİ İÇMEK İSTEMİYORUM AMA DAYANAMIYORUM 3 GÜNDÜR BAŞIM ÇATLIYOR DÜN EŞİM HAVASIZ ODA O YÜZDEN OLABİLİR DİYE SABAHLARI CAMI AÇIYOR TEMİZ HAVA GİRSİN DİYE DAHADA ÇOK BAŞIM AĞRIYOR
Mucizebebek2 cagla57 parol kullanabilirsiniz benimde migrenim var malesef ve o ağrı bütün hayatımı mahvediyor karanlık sessiz bi ortamda uyumaktan başka bı çaresi yok maalesef
Baloglum93 cagla57 ay ben 3 aydır o baş ağrısını çekiyorum meğersem kullandığım b12 hapı uyku bozukluğu yapiyomus uykumu yeterince alamadığım içinde her gün başim agriyomus b12 yi biraktim hem uykularım düzene girdi hemde başım agrimiyor
Selinm1 Ben başım ağrıyınca migren taşı sürüyorum ağrıyan bölgeye at kestanesi gibi mentollü bir krem de olabilir, soğuk uygulama yapabilirsin o da rahatlatıyor beni
Selinoloji Ben 1 ay boyunca şiddetli ağrı çektim. Doktorum Nörologa sevk etti. MR çekildi. Beyin damarlarında pıhtı ihtimali var dendi. Yani hamilelikte baş ağrısı olur geçer vs diyenlere kulak asmayın takip edilmesi ve incelenmesi gereken ciddi bir durummuş.