Hazal44 İkinci oğlum oluyor ama bebek tersmiş suyum azmış korkucak birşey yok dedi doktorumuz doktorumdan da çok memnun kaldim binnur babacan ve sezaryan fiyatını sordum 5 bin beş yüz
Melegm0523 Hazal44 canım gözün aydın erkek istiyordun heralde sen 😊 anlamadığım konu bebiş nasıl ters oluyo daha küçük değil mi
nrkdn Hazal44 maşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin kaçınca haftada öğrendiniz acaba ?
Likayolcusu Hazal44 binnur abbacan zaten herkesi sezeryan yapıyo çok iyi bi doktor ama doğum için tercih ettem çevremde çok kişi orda doğum yaptı hepsini sezeryan yapmış bir tane normal doğurtuğunu tanımıyorum
Nuray1ilayda Ya bı ben öğrenemedim 🥹 sanada hayırlı olsun canim hayırlı evlat olsun sağlıklı olsun Rabbim sagsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
dilos011 Hazal44 ya bende turşu yiyorum hep tuzlu şeyler limon gibi kızım da hep tatlı baklava türü yedim ben henüz 10+4 haftalık hamileyim cuma Günü randevum var 11 haftalık oluyoruz galiba cinsiyet için erken diip soylemicek gibime geliyor doktorumuz
Hazal44 Bebeto1 keseye göre tahminde bulunmuştu doğru çıktı Çin takvimi yanlış çıktı 13haftalık olduk söyledi