Yetersukrbck_0618 Turkanorx11 2 ay korunduk 1 ayda olmadı 3 ay sonra yani hemen hemen hamile kaldım 30 haftalığız şuan darısı isteyen herkese inşaallah 🙏🌺
Ayse4520 Turkanorx11 Kafaya ne zaman takmayı bırakırsan ozaman okuyor yavrum genelde bir buçuk yıl bekledim klomenler çatlatma iğneleri 5 ay kullandım en son pes ettim 5 ay gitmedim 5 ayın sonunda Allah verdi şükürler olsun şuan 15 haftalık kafana takma rabbim vakti zamanı bilir ❤️
seyma9188 Turkanorx11 18 Aralıkta kürtajım yapıldı 13 ocakta adet gördüm.Son adetim de 7 nisanda oldu.Yani ocak,şubat,mart,nisanı da sayarsak 4 ay sonra yeniden hamile kaldım.Şuan 31+6 haftalık oğluşumuzu bekliyoruz heyecanla😍🙇♀️
Turkanorx11 Yetersukrbck_0618 Allah isteyen her kadına nasib etsin🤲 sağ salim kucağınıza alın inşallah ♥️🥰
Turkanorx11 Ayse4520 Ben 4 aylıq evliyim. 1 ay önce 9 haftalık boş gebelik yaşadım. Ve kürtaj oldum. Doktor ilaç falan ihtiyac olmadığını söylədi. Yeniden olmasından kokruyorum. Ama genelde ilk gebelikde olduğunu soyledi.Allah sağ salim kucağınıza almayi nasib etsin 🥰♥️
Ayse4520 Turkanorx11 amin Allahım razı olsun Rabbim tüm isteyenlere sanada en kısa zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin🤲🏼😍
Mecra İlk hamileligimdi ve 9.haftasinda kalbi durdu korunmam gereken sürem bitti ancak hamile kalmamak korkusu hiç içimde yok asıl korkum aynı şeyi tekrar yasar miyim korkusu bunu nasıl atlatabilirim 😢
beybito27 Mecra Bu korku ve endişeler sebebiyle aylarca eşimden uzak durdum. Ya aynısı olursa diye diye 6 ayım boş yere geçti. Size bunları yazarken 29 haftalık kızım tekmeler atıyor. Geçmişi unutup hayal kurmak şart, korkmayın.
beybito27 Mecra Akin inşallah hayırlı evlat olsunlar, sağlıkla büyüsünler. Allah hayırlısıyla isteyenlere de nasip etsin
_almirasmom Turkanorx11 ben dıs gebelık yasadım ama tuplerım de ve yumurtalıklarımda bebek yoktu kanamalarım vardı yoğun sekılde ama beta artıyordu doktor acıl kurtaj dedı kurtaj oldum ıgne yaptı 1 haftada degerım 0 landı sadece 1 adet sonrası deneyebılırsın dedı ben regl oldum 39. Gunde hemen hsg cektırdım o ay ılacın etkısıyle tutmaz dıe denemedım dıer ay gebe kaldım 2 ay ıcınde yanı :)
Pemberuya Turkanorx11 toplamda 8 Ay ama korunmayı bıraktıktan 6 ay sonra😍 o da bugün aldım haberini🙈🥺❤️
_peritozu Turkanorx11 3 adet döneminden sonra tam doktorumda 3 ay korun demişti daha henüz yeni öğrendim insallah bu saglıkla ilerler 😍 kürtaj sebebiniz neydi ?
Turkanorx11 _peritozu saglicakla kucağınıza alırsınız insAllah♥️ Boş gebelik yaşadım 9 haftasinda kürtaj oldum