busranur_19 ben yenidoğan bez 120 adet aldım, zaten çok çabuk bir büyük bedene geçiliyormuş yeterli olacağını düşünüyorum. 0-3ay takım olarak da 10 tane takımı var luan. Uzun kollu, kısa kollu zıbınlar da yine 15 adet var. Ayrıyetten Yenidoğan olarak 5li takım aldım onlar da 7 takım var.