Kendiliğinden hamile kalanlar sizin için çok mutlu oldum ya inşallah ikinci bebişimizde benimde başıma böyle bişey gelir bu sefer uğraşmadan rabbim 2 eliyle verir inşallah🙏 insan ister istemez korkuyo çünkü hem tüp bebeğiz hem polikistik overım ama güzel mesajlarınız beni ümitlendirdi rabbim hepimize kucağımıza almayı nasip etsin❤️