Doktor böyle bir rapor vermez çünkü iş kanununa göre gebeliğin işyerine doktor raporu ile beyanından sonra gebe personel gece çalışmaya zorlanamaz kendi rızası varsa 24. Haftaya kadar çalışabilir 24 den sonra kesinlikle yasak bende sosyal hizmetlerde güvenlik görevlisiyim 4 haftalıkken öğrendim doktordan 4 haftalık gebelik bulunmaktadır yazısı aldım direk gece nöbetinden çıktım çalıştırması suç sizi gece sizden çalışmak istiyorum yazısı almadan