Yade12 canı çok az birisi olarak söylüyorum ki normal doğum şansınız varsa normal daha iyi ben tam tersi sezeryandan korkan biriyim.. normal doğum da o an sancı çekiliyor ve bebeğinin yüzünü gördükten sonra o muhteşem kokusunu içine çektikten sonra inan bana yaşadığın hiçbir şeyi hatırlamıyorsun.. ben doğum anında çok korktum o kadar tedirgin oldum ki doktor adımı sorsa söyleyebilecek derece de değildim nedense ilk doğumum da çok panik oldum ıkınmayi dahi unuttum o derece ama sağlıklı bir bebeğim oldu ve ertesi gün çocuğumu kucağıma alıp yürüyerek çıktım hastaneden,şuan ikinciye hamileyim son 10 günüm kaldı kısmetse.. demem o ki bence korkma herşey olacağına varıyor kendini bu şekilde korkutma 🤗