68selda06 elanur10 hatta günde 1 tane ama sade maden suyu faydalı diye duymuştum bebek için bende içiyorum her gün 1 tane sade
1Gunes elanur10 24+5 hamileyim maden suyu asla tüketeemiyorum. Aslında tüketsem cok olur faydalı bisey ama içemiyorum.
bkts elanur10 gunde 1 tuketmeniz gerek zaten mumkun oldugunca, sade soda. Kas kramplari vs icin oneriliyor.
Sule_123 Hamilelikten önce hayatta içemezdim tatsız gelirdi ama 20 haftadan sonra canım maden suyu istemeye başladı günde 2 tane kesin içiyorum kendimi tutmasam 5 6 şişe içerim su içer gibi içiyorum 😅😅
Edafmo elanur10 günde bir adet maden suyu magnezyum açısından çok çok faydalı. Ben ilk aylarda özellikle mide bulantıma iyi geliyordu içiyordum. 9 ay boyunca tüketilebilir diye biliyorum
iremsknn elanur10 valla şöyle söyleyeyim gece uyurken baş ucuma açar koyardım. O kadar mide yanması yaşadım ki günde 3-4 şişe içiyordum. Ben hiçbir zararını görmedim çektiğim yanma daha zararlıydı bence 🙏🏼
Prenses34_annesi elanur10 yanlışlıkla evet butonuna bastım ama bir zararı yok günde bir tane tüketimi hakkım var abartmayacak şekilde bir tane tüketebilirsin bana doktorun böyle söylemişti 🥰