Arkadaşlar merhaba 8 haftalık hamileyken medipolde bir tek feride hanımın randevusu uygundu diye ona gittim,iceri girer girmez kalabalık geldigimiz icin tersledi,daha önce 8 haftalıkken bebegimi düsürdügüm icin babam annem eşimle gittim,hepsi endişeliydi.. Kilomu ölctü ve ben kilolu hamile kaldığım icin bana,normal doğum yapamazsın,sezeryan yapsanda dikişin tutmaz dedi.. Eşimde yanımdaydı,kendimi çok zor tuttum. Ve anlatmıstım biz bir bebegimizi kaybettik endiseliyiz korkuyoruz diye,ama oralı olmadı çok ters ve kibirli davrandı bir daha asla gitmeyecegim ve kimseye önermeyecegim bir doktor. Allah herkesi işini doğru ve ahlaklı yapan hekimlerle karşılaştırsın.