Merhaba arkadaşlar 12+4teyim birçok kişi bu haftalarda bir tahmin alıyor. Devlet hastanesinde iki ayrı doktorda ultrasona girdim ikisi de çok küçük olduğunu bu cihazlarla cinsiyetini göremeyiz dedi bilen anlayan birisi yorum yapabilir mi? Gülşen hanım size güveniyorum bir bakar mısınız rica etsem 🌺 @Gulsen4224
