Ozlememre Kızlar başına gelen varsa yardımcı olsun yarın kontrolüm var doktor bir hafta sonra gel demişti tekrar bakacak böyle devam ederse ne olur 😢
Ysn Ozlememre eğer su toplamasi filsn yoksa hicbisey olmaz 3 hafta önde gidenler var bu biraz genetikte oluyor
Neroizm Ozlememre zaten bebegin kafasi diger yerlerinden hep buyuk olur uzulmeyin bir sey olmaz. Bir hastalik habercisi veya sagliksiz bir durum degil. Evrimsel olarak insanoglunun bebeginin kafasi vucudundan buyuk doguyor.
Merve_defne Ozlememre bizimde öyle doktorumuz bi sıkıntı yok dedi. Hatta babamızın kafası biraz büyük babasına çekmiş dedi ☺️ İçinizi rahat tutun hiç korkmayın
Ozlememre Geçen haftaya kadar herşey normaldi geçen gafta muayene de bir hafta önden çıktı su toplaması demedi doktor ilerlersr sevk vericem dedi ardından özele gittik genetik olabilir takacağın bi konu değil dedi bende bilemedim çok takıyorm
Sbl25 Ozlememre korkma canım bendede öyle doktorum normal bu durum dedi. Hatta ayrıntılıya gittigim doktorda dedi ve gayet normal bi durum dedi. Sadece kemik yapına göre normal dogum yapıp yapamayacagını ilgilendirir☺️
Tirtisin-annesi Ozlememre başının büyük olmasının ne gibi bi sorunu oluyormus ki canim. Bunu hiç bilmiyordum mesela 🙄
Ozlememre Sbl25 devletteki gittiğim doktor açıklama yapmayınca çok korktum özeldeki doktorda dedi genetik olabilir felan diye 28 haftalık olduk 27 . Haftaya kadar normaldi haftasıyla uyumlu ama kafası 1 hafta öndeymiş sağlıklı olsunda ❤️
RRR Bizimkide iki hafta önde canım doktor diger herşeyi normal sıkıntı yok diyo bakalım 38 haftadayım dogunca haber ederim 😐
Ozlememre RRR banada bir haftayı geçerse sevk vericem dedi 😢 çok korktum ama özelde gittiğim doktor genetik olabilir bazı bebekler kemikli yapıya sahip hiç düşünme dedi inş herhangi bir sorun olmaz
Ozlememre Neroizm öyle tabi canım Doğum yapan arkadşlarımda var bu şekilde söyleyen ama insan olumlu bilry duymayı istiyo başına gelenlerle sora sora öğrenmek istiyo bu konuda çok tecrübesizim Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
RRR Ozlememre korkma canım bir şey olmaz bir hafta ileri geri çok normal bi şey üç haftayı bile normal sayan doktorlar var dört hafta önde veya geri olunca risk oluşturuyor diyolar
RRR Ozlememre valla burda bi bayannınki dört hafta ileriydi taş gibi doğurdu hiç korkma bacak boyu karın cevresi normalse tamam
Ozlememre RRR ever canım karın çevresi bacak boyu normal denildi bana sadece bir hafta sonra gel ilerlemişmi bakalım dedi yarın kontrolüm var zor duruyorm merak ediyorum
burcugokhanberkecan bizde 32+2 de kontrole gttik basi 34 haftayla uyumlu karin cewresi tam haftamzla dktr srn yok dedi ama sorun olurmu bilmiorm bende hic
Sbl25 Ozlememre genelde erkek bebeklerin kafası büyük oluyormuş canım kız bebeklerden cok. Annemlerde söyler hep.