gulsumd1 gündüz alınca bendede çok uyku yapıyor gece yatmadan alıyorum sabah kalkmakta zorlanıyorum ama gün içinde bayılmıyorum 😂 bir keresinde prilamı gündüz aldım eyvahlar olsun iş yerinde kafamı koyacak yer aradım, birde sadece ilaç değil hamilelik yüzünden de uykunuz geliyor olabilir