Guzel anneler ben,onda sezeryan oldum bugun ben,daha,ayaga,kalkmadım,kendımı dusunmuyorum agrım varmı yokmu hıc dusunmuyorum oglumu,daha vermedıler hızlı,nefes,alıyor diye,3-saat oldu dua,edın ne olur hemen,kavusayım yavruma benım,yanımda,olması,gerekırken tek basona daha emzırmedım bıle