Deryaderbent1 Haftam bitti bugun 40+1deyim doktor kontrolum vardı 1.5 cm açılmam olmuş doktor muayne ederken lekle leke pembemsi kan geldi ara ara gelmeye devame diyor çok az. Doktor normal dedi ama ben yinede tedirgin oldum. Başına gelen oldumu ?
Asyaooo Deryaderbent1 benim başıma geldi geçiyor 1 2 günde ama fazla geliyorsa danış doktora canm bende 37 . Hftamda baktı hatta doktor söyledi kan gele bilir diye
S1907 Deryaderbent1 doktorum bana 34.haftada çatı muaynesi yapmştı o zmn hafif pembemsi leke geldi o gün ve ertesi gün normal dedi sonra geçti ,2cm açıklğm vardı o zamanda şuan 37+1deyim
endoplazmikretikulum Deryaderbent1 Doktor zaten normal olduğunu söylemiş. Bizler doktordan daha iyi bilemeyiz canım.
Deryaderbent1 68selda06 eliyle vajinayı muayne ediyor saniyelik bi acı dayanılmicak bisey degil korkmayın 😊
nurellaa212 Deryaderbent1 bende şimdi 29 haftalık hamileyim aklımda o çatı muayenesi var şimdiden, doktorum erkek bide nasıl yaptıracağım bilmiyorum çok utanıyorum saçma evet ama elimde değil
ebru-25 Deryaderbent1 daha önce ben hamilelik istediğim için alttan bakılmıştım bir alet ile bakmıştı doktor acaba onun gibi midir bu çatı muayenesi