nazzlkn ben Asiye hanıma gidiyorum gerçekten iyi bi kadın iyi bir doktor ama cok yoğun fiyatları sürekli artıyor. Hastaneye gidiyoruz devlet hastanesinde gibi sıra bekliyoruz doktorun iyi olması kadar müsait olması da cok önemli bence
Necla Ülker iş arkadaşım kendisine gitmişti ve memnundu.
Alev hanım var ben bi kere muayene oldum gece acilden gitmiştim ve bence Asiye hnda takipliyim diye cok üstüme düşmedi ben beğenmemiştim ama yakın arkadaşım ona gidiyo memnun başka gidenlerde var onlarda memnundu
Son olarak Fatma hanım ona gitme bence kasap gibi kuzenim onda doğum yaptı epizyomi kesisini atarken kuzenimin damarını kesmiş ben olsam ona gitmezdim
Umarım yardımcı olabilmişimdir🙏🏻