Mucizem33 ben böyle bi post açacaktım ama bağırsak hareketi diyen olur diye paylaşmadım dünden beri bi his var bende de 🥰 12+1 im ve genelde solda gaz var gibi ama değil bağırsak hareketi ne tam anlamış değilim daha önce hissetmedim böyle bişey farklı bi his 11+1 de de titreşim seyirme gibi şeyler yaşadım 3 4 kez sonuncuda uzunca bi titreme oldu çok garip bi his 🤷🏻♀️ Arkadaşım 14 te hissetmeye başladım demişti yine ne olduğunu çözemiyorum ama ben de yaşıyorum canım 🥰🙏🏻