Emili_96 Selam arkadaşlar 1 hafta sonra 1 ay olcak ameliyat olduğum,tüpümü aldılar.ameliaytdan 1 hafta sonra normal reglide oldum.Ama ara sıra akıntılarım oluyor bazen 1,2 damla kanda oluyor Doktorum normal oldugunu söyledi.Yaşayan oldu mu bu durumu?
Elifderin34 Emili_96 doktorunuz normal dediyse normaldir, benim de tüpüm alındı ama 1 ay sonra 1-2 damla kan gelmemişti herkesin bünyesi bir değil tabi ki :) en ufak şüphenizde yine doktorunuza danışın