Meribiri1 Haftada ikili taramada kendi doktorum %80 kız ama yinede sabırlı ol demişti 14. Haftada başka bir özel hastanede bir doktora gittim oda %90 kız demişti bugün de araştırma hastanesine gittim 15+6 bu doktor da %100 kız bu saatten sonra değişmesi zor dedi . 12 haftalıkken resim koyduğumda @Gulsen4224 doğru bilmiştiniz . Teşekkür ederim. Birkaç adını hatırlamadığım arkadaşımız da erkek ve kız demişti herkese teşekkür ederim. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım
Gulsen4224 Meribiri1 rica ederim ne demek çiçeğim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim prensesini öğrenmene sevindim💜🌺🤲