Mavidunyamm Merveilay bugün 40. Günüm kanamam hiç yok sadece arada peçeteyi sürünce minik bir pembelik oluyor o kadar. Senin kanaman çok mu ? Belki adet olmussundur
Mavidunyamm Merveilay benimde tekrar kanamam oldu daha dün kırkım çıktı bugün yine kan geldi baya o zaman normaldir. Sezaryen mi oldun yoksa normal doğum mu