Bejna zayıf degıl canım merak etme haftasına göre normal benımde oyle normal bır bebek 3500 kılodur zaten normal gıderse en az 3500dogar su yok gelısımı onsan gıdıyo dıyenlere takılma onemlı olan saglıklı olması kılolu olması ıyı degıl 3500ün üstü iri benek kategorısıne gıret ve normal doğumu zorlaştırırz rahat ol son haftalar 2 katı kılo alıyorlar zaten kıloyu marıfet sanıyor bazı annısler malesef