İyilik beklentiye bağlı türkçe zor konuştuğu için anlaşamıyoruz çok sesiz bir doktor ama işinde çok iyi bütün ölçümleri pür dikkat yapıyor ben 2 li tarama testimde de detaylıya girdim çok memnun kaldım açıkçası başka doktorda araştırmadım 20. Haftamda tekrar aynı doktora randevu aldım. Benim için önemli olan beni bilgilendirip rahatlatması değil işini iyi yapmasıydı yani ben memnun kaldım tavsiye ederim :)