Sinemekee Kızlar 11+5 im dünden beri sol kasığıma arada bıçak gibi acı saplanıyor aranızda varmı böyle olan neden olur acaba
Arzu3434 Bebek baskı yapıyo olabilir canım bende de vardı çok su içtim geçti meğerse enfeksiyonmuş akıntın var mı
Sinemekee Arzu3434 bende çok su içiyorum canım bazen 3 litreyi buluyor var beyaz akıntım var öğrendiğimden beri hiç gitmedi akıntı