31+6 da kontrolümüz vardı 1860 gram dedi. Az mı çok mu ?
Alevgmsarkn doktorunuz ne dedi? 🤔 ben de 31 haftadayım ama daha kontrole gitmedim merak ettim
Alevgmsarkn normal ben de az önce doktordan geliyorum 31+5 1800 normal dedi
Alevgmsarkn normal kilosu bende dün gittim 31+5 di 1725 gr haftasıyla gayet iyi dedi
Alevgmsarkn yarın görüş günü var bizim aynı haftamız bakalım bnmki ne kadar olmuş 😊
Nnanaa normal şimdiden sonra haftada yarım kilo alacak artık dedi🥰
31+3 te 1840 ti benim gayet normal
gokce66 yarın bizede söyleyin😍😍
Alevgmsarkn 30+6da 1900 dü 34 te gidicez Bidaha bakalım niloyam kaç oldu😌
dilann22 bizede yazın😍😍
Alevgmsarkn tmm cnm 😊
Alevgmsarkn ben 33 e gircem bugün kontrolüm vardı 2 kilo dedi