vaveylaaa19 ‘’Bu hafta itibariyle amniyon kesenizdeki sıvı miktarı düşüşe geçer. Bunun sebebi, oldukça büyümüş olan bebeğinizin yuttuğundan daha az miktarda idrar üretmesinden kaynaklanır. Son haftalarda amniyon sıvısının miktarının azalması, tehlikeli boyuta düşmediği sürece bu sebepten dolayı normal kabul edilir.’’ 35+5teyim bugün bu yazıyor bebeğiniz kısmında