Kızlar doğum belirtisi mi bu ? bir kaç gündür hafif yokluyordu ama bugün daha fazla hisseder oldum sanki regl olcakmışım gibi böyle belimede vurmaya başladı. Nişan gelmedi. İlk gebeliğim. Ama bir kaç gün öncesinde hastaneye yatış vermişlerdi suni ile doğurmak için olmadı bende çıktım hastaneden geldim. O zaman sürekli alttan muayene etmişlerdi o zaman nişan geldi diye düşünüyorum kanlı böyle sümük gibi birşeydi…