mom_3 merhaba arkadaslar betam 2 gün once 26 yken bugün 12 ye düsmüs ama sonuc yerinde numune tekrarlanıyor yazıyor bu ne demek bilen var mı?
arirangg mom_3 Canım son verdiğin yerde 2 gün sonra yine kan ver. Ama aynı yer olsun. Kimyasal gebelik geçirmiş olma ihtimalin var.
Tubatgn mom_3 Normalde betada düşüş var ise kimyasal gebelik olarak adlandırılıyor. İsterseniz testi tekrarlayın 🙏🏻