aleyna24 Burcuuzunnn Canım bende binnur hanıma gidicem cuma günü ikisi kardeşler,aynı hastanedeler çok öneren oldu binnur hanımı ama figen hanımla ilgili bilgim yok
nebakiyonkomikmi Burcuuzunnn Ben Binnur hanıma gidiyorum çok samimi guleryuzlu herşeyi tane tane anlatır ilgili bir doktor Binnur hanım olmadığı için bir kere Figen hanıma gittim plesanta aşağıda benim onun için gitmiştim bana dedi benim hastam değilsin ama geç iki dkk bakayım dedi dedim video çekebilir miyim eşim hiç görmedi bebeği dedim o kadar uzun bakmicam dedi kendi kontrolünde çekersin video dedi 15 sn baktı bakmadı sonra dedi şuan için diyecek birşey yok dinlen dediğim gibi Binnur hanıma takiplisin dedi yolladı beni
Nihal5337 Ben Figen hanıma gidiyorum, hem samimi hem de disiplinli birisi. Tecrübeli olduğu için de basit muayenelerle durumu anlayıp doğru kararı verebiliyor. Bana çok güven veriyor yakınlarım da hep Figen hanımla doğurdu, ben de inşallah
Nihal5337 nebakiyonkomikmi Gereksiz hiçbir müdahale yapmayan bir doktor, ultrasona çocuğu fazla maruz bırakmayan kalp atışını kısa dinleyen biri. Bir sorun olduğunda önce gözle olmazsa elle muayene yapıyor hemen vajinal ultrason yapmıyor. Bir de biraz disiplinli biri, yanlış anlaşılmaması için binnur hanımın hastasına çok ilgi göstermek istememiş olabilir. Bazı hastalara bu yönden sert geliyor ama ben profesyonelliğe yoruyorum :)
nebakiyonkomikmi Bana mı denk geldi bilmiyorum ama kesinlikle Binnur hanım her gitmemde enerjik sesi ile karşılıyor beni 🙃
Nihal5337 Yaseminturan_ Muayene 270₺, doğumu ben 6 ay önce hamileliğimi öğrendiğimde sormuştum normal 5500 sezeryan 6 küsür gibi bir şeydi. O zamandan beri muayene ücreti değişmedi ama doğumu bilemiyorum yaklaşınca soracağım
nebakiyonkomikmi Nihal5337 Yeni yıldan önce 270 TL di zamlanmadi mi muayene ücreti gittiniz mi yenilerde siz değişmiş olması lazım bence her yerde arttı çünkü fiyatlar yeni yıldan önce gitmiştim en son
nebakiyonkomikmi Nihal5337 Valla bilmiyorum canım Binnur hanım da bir kaç tanıdığım doğum felan yaptı çok memnun olduklarını söylediler Figen hanıma bir kez gittim ondada dediğim gibi fazla memnun kalmadım bilmiyorum her insanın eşref saati vardır bana öyle denk geldi herhalde 🙂
Nihal5337 nebakiyonkomikmi Daha yeni üç gün önce gittim değişmemişti, hastane el değiştiriyormuş sanırım medilife ile sözleşmesi bitmiş belki böyle ara bir süreçte oldukları için değişmemiştir