Ozlemiskndr Ezgigndz ben yaptım 8 sene oldu ama😄 4cm açıklıktan sonra anestezi doktor gelim omurilikten iğne yapıyor sonra zaten sancı hissetmiyorsun sadece gelince ıkınıyoraun 1 saatte doğuyor ama 4 cm e kadar sancını çekiyorsun