mommytobe_ Nurella2633 bende de ayni sekilde. Sen sogan kurunu uygulayabilirsin esine de keciboynuzu kuru icirebilirsin belki doktora ilaca gerek kalmaz
mrvsrcn Ravza11 yok henüz oluşmadı bende de pcos var dönümüzdeki ay inşallah yeniden tedaviye başlayacağız
Sureyya1 Nurella2633 %3le normal yoldan gebe kaldim doktor evitamini ve klomen vermisti esime %3 dusuk degil onemli olan harektli sprem sayisi