Pemberuya Sinem94 senin sat ben zamandı canım😊 ayy sağlıkla alırız kucağımıza inşallah ben hala inanamıyorum ya🙈
Sinem94 Pemberuya bana oldu baya öğreneli cnm bat 24 ekimdi ☺ ben de hiç inanamamıştım kan testine kadar 😍 Hayırlı olsun rabbim sağlikla kucağına almayida nasip etsin 🤲
Yenianne66 Pemberuya geçen ay hiç kabız olmayan ben oldum sıvı şeffaf gibi su geldi hamileyim dedim ama değil mişim ümiltlenme bence adetini bekle birde benim ki dört gün gecikti sn düşün 🤔
Pemberuya Yenianne66 test yaptınız mı peki? 2 test yaptım ikisi de pozitif benim ama üstelik midem aşırı bulanıyor ki hiç olmazdı hatta ilk hamileliğimde bulantım 5. Haftamdan sonra başlamıştı
Yenianne66 Pemberuya o zman vardır canım senin ki 🥰 rabbim sağlıcakla almayı nasip etsin test pozitif ise
Pemberuya Melike_nur53 Aminn rabbim ne kimseyi evlatsız etsin, ne de evlat ile imtihan🤲🏻 Kimsenin kucağı boş kalmasın kuzum ❤️