Kıslarrr nasılsınız. Regle 3 gün var normalde her ay sökülmem 4-5 gün evvelinden başlar ama Şuan hiçbir sökülme vs olmadı bende. Bide ishal ben hiç olmam normalde dün oldum karnımda ağrı oldu bide dün su gibi akıntım oldu böyle e Şimdi test yapsam belli olur mu acaba merak ediyorum ya da beklemeli miyim?